REGULAMIN OGÓLNY

§1 Informacje ogólne

1. Regulamin określa zasady sprzedaży  za pośrednictwem  sklepu  internetowego Sistu.  

2. Sklep internetowy  Sistu realizuje sprzedaż za pomocą serwisu internetowego www.sistu.pl, prowadzonego przez Sistu Agnieszka Sobechowicz, z siedzibą przy ul. Kononowicza 6 w Lublinie, Numer NIP: 946-249-18-47 REGON: 061538114.

3. Transakcje kupna-sprzedaży odbywają się w formie umowy zawieranej na odległość za pomocą serwisu internetowego, pomiędzy zamawiającym - zwanym dalej Kupującym, a Sistu Agnieszka Sobechowicz, zwanym dalej Sprzedającym.

4. Umowa sprzedaży produktów zawierana jest w języku polskim.

5. Informacje handlowe zamieszczone na stronie nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, lecz są zaproszeniem do składania ofert. 

6. Warunkiem korzystania z serwisu jest akceptacja niniejszego Regulaminu przez Kupującego.

§2 Produkty i składanie zamówienia

1. Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wykonywane ręcznie, pozbawione wad prawnych i fizycznych.

2. Wymiary produktów podane są w przybliżeniu. Ze względu na to, iż są to produkty wykonywane ręcznie, poszczególne sztuki danego modelu mogą nieznacznie (+/- 1 cm) różnić się między sobą.

3. Produkty o surowych wykończeniach mogą delikatnie strzępić się. Jest to efekt celowy i stanowi o wartości artystycznej produktu.

4. Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów znajdujących się w ofercie, wycofania ze sprzedaży niektórych produktów oraz wprowadzania nowych do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

5. W celu zawarcia umowy sprzedaży, należy złożyć zamówienie za pomocą serwisu internetowego www.sistu.pl (on-line).

6. Wysłanie zamówienia przez Kupującego (zatwierdzenie wirtualnym przyciskiem „Potwierdzam zamówienie”)  stanowi  ofertę Kupującego złożoną Sistu Agnieszka Sobechowicz siedzibą w Lublinie co do zawarcia Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.    

7. Kupujący otrzymuje potwierdzenie przyjęcia jego oferty („[SISTU] Potwierdzenie zamówienia”) drogą elektroniczną, na wskazany przez niego adres poczty e-mail. Po otrzymaniu ww. potwierdzenia dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży zamówionych przez Kupującego produktów. 

8. Zamówienia są przyjmowane wyłącznie za pośrednictwem sieci Internet poprzez serwis internetowy  www.sistu.pl przez 24h/dobę, 7 dni w tygodniu. Warunkiem realizacji zamówienia jest prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, zaznaczenie wybranej formy dostawy i płatności.

9. Przedmiotem umowy jest produkt według specyfikacji ze złożonego zamówienia. Prawa i obowiązki stron wynikające z zawartej umowy uregulowane są w ustawie z dnia 23 kwietnia 1964r Kodeks Cywilny oraz w ustawie z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

10. Sprzedający zastrzega sobie prawo do odrzucenia zamówienia w przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych lub błędnych danych, braku możliwości kontaktu z Kupującym lub/i Kupujący nie przeleje wymaganej kwoty na konto Sprzedającego we wskazanym  terminie (w przypadku płatności przelewem) lub przesyłka nie zostanie odebrana (w przypadku przesyłki za pobraniem).

11. Kupujący może wprowadzić zmiany w zamówieniu, lub wycofać je do momentu wysłania produktu. Wprowadzanie zmian lub wycofanie jest możliwe jedynie poprzez kontakt mailowy (sistu@sistu.pl). Zapis nie dotyczy produktów realizowanych na indywidalne zamówienie (złożenie indywidualnego zamówienia jest wiążące dla Kupującego i nie podlega wycofaniu).

12. Wszyscy Kupujący, zarejestrowani jak i Kupujący bez rejestracji, będą  informowani o każdej zmianie stanu realizacji swoich zamówień drogą mailową. 

13. Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba produktów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.

14. Na prośbę Kupującego wystawiany jest rachunek – pod warunkiem, że taka informacja zostanie zawarta w formularzu zamówienia (w polu „Komentarz klienta”).

 § 3 Ceny i metody płatności

1. Informacja o cenie zakupu produktu w sklepie Sistu jest podawana na jego stronie i ma charakter wiążący – w rozumieniu ustawy z 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny - od momentu otrzymania przez Kupującego e-maila z potwierdzeniem przyjęcia złożonego przez Kupującego zamówienia zakupu wybranych produktów, zawierającego ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia dla ilości podanych w zamówieniu, aż do końca realizacji zamówienia .

2. Ceny produktów w sklepie Sistu są cenami brutto podawanymi w złotych polskich i nie zawierają kosztów przesyłki.

3. Sklep Sistu zastrzega sobie prawo zmiany cen produktów znajdujących się w sklepie wprowadzania nowych produktów do sprzedaży, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu Sistu, bądź wprowadzania w nich zmian zgodnie z normami Kodeksu cywilnego oraz innych ustaw, przy czym zmiany takie nie naruszają praw osób, które zawarły umowy sprzedaży produktów oferowanych przez sklep Sistu przed dokonaniem ww. zmian.

4. Ceny produktów realizowanych na indywidualny wymiar mogą ulec zwiększeniu do 20-30% wartości produktu w zależności od stopnia modyfikacji.

5. Za zamówione towary Kupujący może zapłacić wybierając jedną z poniższych form płatności:

- przelewem bankowym na rachunek sklepu Sistu (87 1140 2004 0000 3702 7469 9350 Bank BRE (mBank);

- za pobraniem, czyli w momencie odbioru zakupionego produktu (należność pobiera pracownik Poczty Polskiej dostarczający przesyłkę).

- gotówką, przy odbiorze osobistym w Lublinie po wcześniejszym uzgodnieniu mailowym lub telefonicznym.

6. Przesyłki zagraniczne mogą być opłacane tylko przelewem bankowym.

7. Produkty realizowane na indywidualny wymiar mogą być opłacane tylko przelewem bankowym.

 §4 Realizacja zamówienia i koszt przesyłki

1. Zamówienie wysyłane jest na podany w formularzu adres do wysyłki.

2. Dostępność produktu podawana w informacji na stronie każdego sprzedawanego produktu oznacza czas realizacji zamówienia i ma następujące oznaczenia:

- dostępny na stanie - produkt aktualnie znajduje się w magazynie. i w przypadku dokonania zamówienia zostanie wysłany w przeciągu 48h od otrzymania płatności lub od złożenia zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem);

- niedostępny na stanie - produkt aktualnie jest niedostępne w magazynie, ale jest możliwość jego zamówienia z terminem realizacji do 10 dni roboczych;

3. Termin otrzymania zamówienia = czas realizacji zamówienia + przewidywany czas dostawy. Czas realizacji zamówienia:

  • Produkty dostępne od ręki wysyłane są w ciagu 48 h od otrzymania płatności lub złożenia zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem);
  • Produkty niedostępne na stanie wysyłane są w ciągu 10 dni roboczych od otrzymania płatności lub złożenia zamówienia (w przypadku płatności za pobraniem);

4. Czas realizacji zamówień z kodem rabatowym może wydłużyć się do 20 dni roboczych.

5. Z powodów niezależnych od Kupującego czas realizacji zamówienia może ulec zmianie. Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o wystąpieniu opóźnienia. W przypadku niedostępności części produktów objętych zamówieniem lub problemów z jego realizacją Sprzedający skontaktuje się z Kupującym w sprawie ustalenia sposobu i czasu realizacji zamówienia lub ewentualnego odstąpienia od realizacji zamówienia.

6. W przypadku płatności przelewem, czas otrzymania przesyłki wydłuża się o czas realizacji przelewu.

7. Kupujący zostanie poinformowany o przesłaniu zamówionego produktu w osobnym emailu.

8. Koszty wysyłki pokrywa Kupujący.

9. Zamówiony produkt wysyłany jest za pośrednictwem  Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej, w zależności od wybranej opcji dostawy przez Kupującego.

10. Informacja o koszcie wysyłki jest dostępna w trakcie dokonywania zamówienia na formularzu zawierającym zestawienie zamówionych produktów.

§5 Rejestracja Kupującego i ochrona danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych Kupujących zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego www.sistu.pl jest SISTU Agnieszka Sobechowicz z siedzibą w Lublinie, ul. Kononowicza 6.

2. Dane osobowe Kupujących zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Kupujący wyrazi na to zgodę - także w celu marketingowym.

3. Aby założyć konto w Sklepie, należy wypełnić formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie danych personalnych oraz adresowych.

4. Kupujący ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny, usunąć konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Administratora za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres siedziby.

3. Odbiorcami danych osobowych Kupujących mogą być:

a)       w przypadku Kupującego, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową, Paczką w Ruchu lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.

b)      w przypadku Kupującego, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym.

4.  Podanie danych osobowych jest dobrowolne,  jednakże niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje niemożliwością zawarcia tejże umowy.

 

5.   Kupujący wyraża zgodę na przetwarzanie przez Administratora danych osobowych podanych przez niego w procesie rejestracji konta lub w procesie składania zamówienia bez rejestracji.

6. Administrator zapewnia, że zgromadzone dane osobowe są wykorzystywane tylko i wyłącznie do celów realizacji złożonych zamówień, a jeśli Kupujący wyrazi dobrowolnie zgodę – również w celach marketingowych (usługa newslettera, informacje o promocjach w sklepie, spersonalizowane kody rabatowe). 

7. Administrator nie sprzedaje i nie udostępnia danych personalnych i adresowych osobom  trzecim. Każdy Kupujący ma prawo do wglądu, modyfikacji oraz usunięcia swoich danych osobowych z bazy danych w każdym czasie.

 

 §6 Zwroty i wymiany

1. Zwrot produktu, który jest równoznaczny z odstąpieniem od umowy,  jest zgodny z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Kupujący może zwrócić zakupiony produkt bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki:

- gdy zamówienie zostało złożone bez rejestracji konta wypełniając stosowny formularz, który stanowi załącznik do niniejszego regulaminu

- gdy zamówienie zostało złożone przez zarejestrowanego Kupującego logując się do konta, a następnie wybierając zakładkę "Historia i szczegóły zamówień", potem konkretne zamówienie z listy. Jeżeli zwracany jest jeden lub więcej produktów, zaznaczyć należy odpowiadające im pola i napisać wyjaśnienie powodu zwrotu. Następnie kliknąć przycisk "Zwróć towar".

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłać wypełniony formularz lub zgłosić przez zarejestrowane konto na www.sistu.p chęć dokonania zwrotu przed jego upływem  (drogą mailową lub Pocztą Polską - liczy się data stempla pocztowego).

2. W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a strony są zwolnione z wszelkich zobowiązań.

3. Odstąpienie od umowy i zwrot produktu są możliwe, gdy produkt nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny (w tym ma komplet metek) i nie został w żaden sposób zniszczony.

4. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia wysłania wypełnionego formularza na adres Sprzedającego – SISTU ul. Koźmiana 8, 20-429 Lublin.

Sprzedający zwraca Kupującemu wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Kupującego sposobu innego niż najtańsza opcja dostawy oferowana przez Sklep) niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy.

5. Zgodnie z art.10 ust.3 pkt.4 ustawy z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny, zwrotowi nie podlega produkt wykonany na indywidualne zamówienie Kupującego oraz taki, który na życzenie Kupującego został w jakikolwiek sposób zmodyfikowany (na przykład poprzez zmianę użytych materiałów, rozmiaru, kolorystyki, personalizację itp.) 

6. Sklep Sistu nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

7. W przypadku zwrotu jednego produktu z dwóch, które zostały zakupione jako zestaw Kupujący otrzyma zwrot różnicy między ceną zestawu a ceną regularną drugiego, niezwracanego produktu, który jest również w sprzedaży jako niezależny produkt.

7. PROMOCJE z ZWROT I WYMIANA:

a) Towar zakupiony w promocji podlega wymianom i zwrotom o ile sprzedający nie określi inaczej w regulaminie danej promocji.

b) Wymiana i zwrot towaru zakupionego w promocji dokonywana w okresie obowiązywania tej promocji obywa się na zasadach ogólnych.

c) Zwrot towaru zakupionego w promocji dokonywany po okresie obowiązywania tej promocji oznacza odstąpienie klienta od promocji.

d) Zwrot towaru zakupionego z użyciem jednorazowego kuponu lub kodu rabatowego oznacza odstąpienie klienta od promocji.

e) Wymiana towaru zakupionego w promocji po zakończeniu obowiązywania promocji lub z użyciem jednorazowego kuponu lub kodu rabatowego jest możliwa wyłącznie na towar tego samego rodzaju, w tej samej cenie różniący się jedynie rozmiarem, kolorem lub wzorem.

 f) W przypadku zwrot u towaru zakupionego w promocji, dokonywanego po zakończeniu obowiązywania promocji lub po użyciu jednorazowego kuponu lub kodu rabatowego klientowi ostanie zwrócona kwota, którą realnie uiścił za zwracany towar.

g) W przypadku promocji, w której warunkiem uzyskania rabatu jest zakup kilku produktów, zwrot oznacza. że Kupujący odstępuje od udziału w promocji w zakresie zwróconych produktów. Jednocześnie uznaje się, że Kupujący nie odstępuje od udziału w Promocji w zakresie niezwróconego produktu/ów (objętych jednym zamówieniem). Wówczas Sprzedający dokonuje ponownego przeliczenia cen zakupionych produktów, ustala wysokość rabatu, zwraca różnicę.

i) W przypadku każdej promocji, obniżki, wyprzedaży, kuponów, kart i kodów rabatowych Sprzedający może wprowadzić dodatkowe wyłączenia z wymian i zwrotów. Informacje te będą każdorazowo umieszczane w komunikacji dotyczącej promocji oraz w regulaminie promocji.

 §7 Reklamacje

1. Sklep Sistu jako sprzedawca odpowiada wobec Kupującego będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego za niezgodność z umową sprzedaży produktu zakupionego przez tego konsumenta, w zakresie określonym Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i zmianie Kodeksu Cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r.

2. Kupujący ma prawo do złożenia reklamacji w ciągu 2 miesięcy od stwierdzenia niezgodności produktu z umową. Sklep odpowiada za niezgodność produktu jedynie w przypadku jej stwierdzenia przed upływem dwóch lat od wydania tego produktu Kupującemu.  

3. Każda rzecz kupiona w sklepie Sistu może być reklamowana z zachowaniem odpowiednich terminów i warunków reklamacji jeśli posiada wady, stanowiące o jej niezgodności z umową. Kupujący powinien sprawdzić stan przesyłki w momencie jej odbioru i w przypadku stwierdzenia uszkodzenia sporządzić protokół uszkodzeń,  zawierający szczegółowy opis uszkodzeń podpisany przez pracownika Poczty Polskiej. Uszkodzenia wynikłe na skutek normalnego znoszenia ubrań, uszkodzenia fizyczne (np. rozdarcia, pęknięcia) oraz uszkodzenia wynikłe wskutek niezgodnego z zalecanym sposobem konserwacji (prania) nie podlegają reklamacji.

4. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową, Kupujący powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką pocztową na adres sklepu SISTU ul. Koźmiana 8, 20-429 Lublin., w celu rozpatrzenia reklamacji. Do odsyłanego produktu należy dołączyć formularz dotyczący przyczyny reklamacji stanowiący załącznik do niniejszego regulaminu.

5. Sklep Sistu nie przyjmuje przesyłek odsyłanych za pobraniem.

6. Sprzedający rozpatrzy reklamację w ciągu 14 dni roboczych od ich wpłynięcia. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt uszkodzony zostanie: nieodpłatnie naprawiony/jego cena obniżona/lub wymieniony na inny, wolny od wad, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), Sprzedający  zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie produkty do wyboru. Sprzedający zwróci Kupującemu koszty wysyłki reklamacji. Warunkiem zwrotu jest podanie numeru konta bankowego Kupującego lub danych do przekazu pocztowego.

7. Zwrot należnej kwoty równej cenie produktu lub wysyłka produktu zgodnego z umową nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji.

8. W przypadku nie uwzględnienia reklamacji, produkt zostanie odesłany wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.

§8 Pliki Cookies

Zapisywane na komputerze użytkownika (klienta sklepu) pliki cookies (ciasteczka) wykorzystywane są w niżej wymienionych celach.

  1. Do zapamiętania zalogowania – sesja trwa do zamknięcia przeglądarki, po czym plik cookie (ciasteczko) jest usuwany.
  2. Do zapamiętania zawartości koszyka – sesja trwa do zamknięcia przeglądarki, po czym plik cookie (ciasteczko) jest usuwany, chyba że użytkownik (klient sklepu) zapisze koszyk – wówczas przez 30 dni, po czym plik cookie (ciasteczko) jest usuwany.
  3. Do zapamiętania zawartości schowka (przechowalni) – sesja trwa przez 30 dni, po czym plik cookie (ciasteczko) jest usuwany.
  4. Do zapamiętania preferencji dotyczących wyświetlania strony (sklepu) – 365 dni, po czym plik cookie (ciasteczko) jest usuwany.
  5. Do porównywania produktów – sesja trwa do zamknięcia przeglądarki, po czym plik cookie (ciasteczko) jest usuwany.
  6. Do zweryfikowania czy użytkownik (klient sklepu) oddał swój głos w sondzie – sesja trwa przez 30 dni, po czym plik cookie (ciasteczko) jest usuwany.

Pliki cookies (ciasteczka) wykorzystywane są również przez narzędzie do analizy statystyk Google Analytics. Aby zapewnić szczegółowe i najbardziej aktualne informacje na ten temat, odsyłamy bezpośrednio do strony producenta http://www.google.pl/intl/pl/policies/technologies/types/

 §9 Postanowienia końcowe

1. Kupujący składając zamówienie wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych osobowych w celu wykonania zamówienia.

2. Sklep zastrzega sobie prawo do zmian regulaminu, które wchodzą w życie w terminie 7 dni od ich ogłoszenia. Zamówienia złożone przed tym terminem realizowane są na dotychczasowych zasadach.

3. Sądem właściwym do rozpatrywania spraw spornych związanych z umową jest sąd właściwy ze względu na siedzibę Sprzedającego.

4. Dla kwestii nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego.

5. Prawa autorskie, w tym wszelkie materiały tekstowe, zdjęciowe, graficzne, dźwiękowe, filmowe oraz ich układ w Sklepie Internetowym są prawnie chronione i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy. Kopiowanie dla celów komercyjnych, dystrybucja, modyfikacja oraz publikacja bez pisemnej zgody Sprzedającego są zabronione. Niektóre elementy sklepu internetowego są własnością podmiotów trzecich i chronione prawami autorskimi należącymi do tych podmiotów.

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU / WYMIANY

POBIERZ FORMULARZ REKLAMACJI



REGULAMIN KART PODARUNKOWYCH

Wydawca/Sprzedający: Sistu Agnieszka Sobechowicz, ul. Kononowicza 6, 20-465 Lublin, NIP: 946-249-18-47

Karta podarunkowa: bon towarowy wydany na okaziciela, uprawniający Użytkownika do jego realizacji w sklepie internetowym www.sistu.pl i w pracowni Sistu w Lublinie

Kupujący: osoba, która w sklepie internetowym www.sistu.pl i w pracowni Sistu w Lublinie otrzymuje od Wydawcy kartę podarunkową Sistu w zamian za przekazanie środków pieniężnych

Użytkownik: każdorazowy posiadacz karty podarunkowej Sistu

Produkty: produkty marki Sistu (oprócz  marek współpracujących z Sistu, które są również w ofercie pracowni Sistu w Lublinie)

 

  1. Karty podarunkowe dostępne są̨ o następujących nominałach:
    a) 50 zł;
    b) 100 zł;
    c) 200 zł;
    d) 300 zł;
  2. Kartę̨ podarunkową można nabyć oraz zrealizować w sklepie internetowym www.sistu.pl i w w pracowni Sistu w Lublinie. Wydanie karty podarunkowej Kupującemu ma miejsce wyłącznie w pracowni Sistu w Lublinie lub poprzez jej zakup w sklepie internetowym www.sistu.pl
  3. Sprzedający zobowiązuje się̨ do przekazania Kupującemu karty podarunkowej o określonym nominale, a następnie do przyjmowania jej do realizacji w sklepie internetowym www.sistu.pl i w pracowni Sistu w Lublinie.
  4. W zamian za otrzymaną kartę̨ podarunkową , Kupujący zobowiązuje się̨ do przekazania Sprzedającemu środków pieniężnych w kwocie równej wartości nominalnej danej karty podarunkowej . Zapłata za kartę̨ podarunkową może nastąpić́ gotówką lub za pomocą̨ karty płatniczej w pracowni Sistu w Lublinie lub za pomocą̨ przelewu bankowego w sklepie internetowym www.sistu.pl.
  5. Środki pieniężne przekazane Sprzedającemu przez Kupującego zgodnie z punktem 4 powyżej przechodzą̨ w całości na własność́ Sprzedającego w momencie wydania karty podarunkowej .
  6. Wartość́ karty podarunkowej wyrażona w PLN (złotówki) równa jest kwocie na niej zawartej.
  7. Karty podarunkowej nie można nabyć́ przy użyciu drugiej karty podarunkowej .
  8. Karta podarunkowa zachowuje ważność́ przez okres dwunastu miesięcy od dnia jej wydania Kupującemu. W ciągu 12h od wydania karty podarunkowej Kupującemu następuje jej aktywacja (karta podarunkowa nieaktywowana przez Sprzedającego jest nieważna). Okres ważności Karty podarunkowej nie może zostać́ przedłużony.
  9. Karta podarunkowa może być́ realizowana wyłącznie po aktywacji, w sklepie internetowym www.sistu.pl i w pracowni Sistu w Lublinie.
  10. Użytkownik  przed przystąpieniem do realizacji Karty podarunkowej zobowiązany jest do zapoznania się̨ z treścią̨ niniejszego regulaminu oraz przestrzegania jego postanowień́.
  11. Z karty podarunkowej mogą korzystać́ wyłącznie osoby fizyczne posiadające pełną zdolność́ do czynności prawnych w okresie ważności karty podarunkowej .
  12. Sprzedający poinformuje Użytkownika, że karta podarunkowa :
    a) może być́ zrealizowana wyłącznie w sklepie internetowym www.sistu.pl i w pracowni Sistu w Lublinie;
    b) nie podlega wymianie na środki pieniężne;
    c) posiada termin ważności, po którym nie może być́ zrealizowana (karta podarunkowa ważna jest przez okres 12 miesięcy od dnia zakupu).
  13. Użytkownik dokonuje realizacji karty podarunkowej poprzez przedstawienie personelowi w pracowni Sistu w Lublinie karty podarunkowej lub poprzez wpisanie numeru kodu z karty podarunkowej w sklepie internetowym www.sistu.pl. Personel dokona pobrania karty podarunkowej odpowiadającej cenie produktu nabytego przez Użytkownika.
  14. W momencie, gdy Użytkownik zawrze ze Sprzedającym umowę̨ sprzedaży, przedstawiając do realizacji kartę̨ podarunkową , suma pieniędzy zgromadzonych na karcie podarunkowej zostanie całkowicie przeznaczona na pokrycie ceny należnej Sprzedającemu za sprzedane produkty.
  15. Użytkownik może zrealizować kartę podarunkową wyłącznie na nabycie produktów marki Sistu. Wszystkie marki współpracujące z Sistu, które są również w ofercie sklepu stacjonarnego, nie mogą zostać zakupione za pomocą karty upominkowej.
  16. W wypadku, gdy cena produktów nabywanych przez Użytkownika z wykorzystaniem karty podarunkowej będzie wyższa niż̇ ilość́ kwoty na karcie podarunkowej , Użytkownik zobowiązany będzie różnicę dopłacić́ inną formą płatności.
  17. W wypadku, gdy cena produktów nabywanych przez Użytkownika z wykorzystaniem karty podarunkowej będzie niższa niż̇ kwota łączna za nabyte produkty różnica ta nie będzie zwracana.
  18. Karta podarunkowa jest kartą jednorazowego użytku. Dokonując zakupu w pracowni Sistu w Lublinie Użytkownik zobowiązany jest do oddania karty. W przypadku użycia karty podarunkowej w sklepie internetowym www.sistu.pl Użytkownik zobowiązany jest do wpisania kodu znajdującego się̨ na Karcie Podarunkowej . Podany kod jest kodem jednorazowego użytku.
  19. Sistu ma prawo odmówić́ realizacji karty podarunkowej w wypadku:
    - upływu terminu ważności karty podarunkowej
    - braku technicznej możliwości realizacji karty podarunkowej w szczególności:
    • niemożności uzyskania połączenia z systemem informatycznym Sistu,
    • uszkodzenia karty podarunkowej w stopniu uniemożliwiającym odczytanie danych zapisanych na karcie Podarunkowej .
  20. Karta podarunkowa nie podlega wymianie na środki pieniężne.
  21. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za karty podarunkowe , które zostały utracone lub uszkodzone po ich wydaniu Kupującemu.
  22. W wypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty podarunkowej Użytkownikowi nie przysługują̨ wobec Sprzedającego żadne roszczenia.
  23. Sprzedający nie odpowiada za skutki braku możliwości realizacji karty podarunkowej wynikające z okoliczności, za które Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności, w tym w szczególności wynikające z utraty przez sklep stacjonarnym połączenia elektronicznego lub telefonicznego z systemem informatycznym Sistu.
  24. W wypadku, gdy pomimo upływu terminu ważności karty podarunkowej kwota zawarta na karcie podarunkowej pozostanie niewykorzystana, Użytkownik nie ma prawa zadać́ od Sprzedającego zwrotu środków pieniężnych.
  25. Wszelkie reklamacje związane z kartami podarunkowymi będą rozpatrywane przez Sprzedającego w drodze pisemnej w terminie 30 (słownie: trzydziestu) dni od dnia złożenia pisemnej reklamacji przez Użytkownika.
  26. Reklamacje związane z kartami podarunkowymi mogą być́ składane w pracowni Sistu w Lublinie w godzinach pracy lub drogą elektroniczną pisząc na e-mail sistu@sistu.pl.
  27. W wypadku zwrotu produktów Sistu nabytych przy użyciu karty podarunkowej, Użytkownik otrzyma od Sprzedającego nową kartę̨ podarunkową , odpowiadającą wartości kwoty poprzedniej karty podarunkowej. Karta podarunkowa, którą Sprzedający wyda Użytkownikowi zgodnie z postanowieniem niniejszego punktu będzie miała dwunastomiesięczny okres ważności, licząc od dnia jej wydania.
  28.  Karta podarunkowa nie jest elektronicznym instrumentem płatniczym, nie jest instrumentem pieniądza elektronicznego ani kartą płatniczą.
  29.  Do wszelkich spraw nieuregulowanych w niniejszym regulaminie będą̨ miały zastosowanie odpowiednie przepisy prawa, w tym w szczególności przepisy Kodeksu Cywilnego.
  30.  Wydanie karty podarunkowej Użytkownikowi nie stanowi sprzedaży opodatkowanej podatkiem od towarów i usług w rozumieniu odpowiednich przepisów podatkowych. Użytkownik otrzyma, w momencie dokonania wpłaty w butiku stacjonarnym pokwitowanie  niestanowiące paragonu fiskalnego ani faktury VAT.
  31.  Sprzedający zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w każdym czasie bez podania przyczyn. Zmienione warunki Regulaminu zostaną̨ udostępnione na stronie internetowej www.sistu.com oraz w w pracowni Sistu w Lublinie.
  32.  Treść́ niniejszego regulaminu dostępna jest w sklepie internetowym www.sistu.pl i w pracowni Sistu w Lublinie.



REGULAMIN PROMOCJI „DARMOWA DOSTAWA DO 31.12.2018 I BON 50ZŁ A NASTĘPNE ZAKUPY”

1. Organizatorem promocji pod nazwą: „Darmowa dostawa do 31.12.2018” („Promocja Darmowa Dostawa”)  i „Bon 50zł na następne zakupy” („Promocja Bon”) jest Sistu Agnieszka Sobechowicz, ul. Kononowicza 6, 20-465 Lublin, NIP: 946-249-18-47 („Organizator”).

2. Czas trwania Promocji: od 06.12.2018 r. do 31.12.2018 r.

3. Miejscem Promocji są pracownia Sistu w Dzielnicy Dziesiąta w Lublinie oraz sklep internetowy działający pod adresem www.sistu.pl.

4. W Promocji Bon może wziąć udział każdy, kto w okresie obowiązywania Promocji („Uczestnik Promocji”) dokona jednej lub kilku transakcji na sumaryczną kwotę minimum 300zł brutto (bez kosztu dostawy) a zakupione produkty nie zostaną przez niego zwrócone. Uczestnik Promocji, może jedynie wymienić zakupione produkty na takie, których wartość nie spowoduje zmniejszenia kwoty całkowitych zakupów poniżej 300zł brutto. Zakupy w grupie Facebook Sistu Team również są objęte Promocją Bon.

5. Po spełnieniu warunków wskazanych w pkt. 4 powyżej Uczestnik Promocji otrzyma bon w wysokości 50zł na następne zakupy. Bony zostaną wysłane do Uczestników Promocji Bon maksymalnie do 31 stycznia 2019 r. Bony będą miały 3 miesięczny okres ważności.

6. W Promocji Darmowa Dostawa może wziąć udział każdy, kto w okresie obowiązywania Promocji („Uczestnik Promocji”) dokona transakcji na dowolną kwotę z dostawą na terenie Polski w jednym z Miejsc Promocji wskazanych w pkt. 3. Darmowa dostawa nie obejmuje zakupów dokonywanych w grupie Facebook Sistu Team.

7. Uczestnicy Promocji mogą wielokrotnie brać udział w Promocji Bon w okresie jej obowiązywania, pod warunkiem każdorazowego spełnienia warunków określonych w pkt. 4 powyżej.

8. Udział w Promocji jest jednoznaczny z akceptacją niniejszego regulaminu.

9. Wszelkie reklamacje dotyczące Promocji będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich zgłoszenia.

10. Postanowienia niniejszego regulaminu nie naruszają ani nie ograniczają prawa do reklamacji związanej z rękojmią lub gwarancją, jak również nie ograniczają prawa do odstąpienia od umowy sprzedaży zawartej za pośrednictwem sklepu internetowego www.sistu.pl, zgodnie z odrębnymi przepisami.

11. Niniejszy regulamin wchodzi w życie z dniem 06.12.2018 r.